En vän.

En riktig vän är någon som man känner nästan lika bra som sig själv. En person man vet att man kan ringa, även om klockan är halvtre på natten och som finns där vad som än händer. En riktig vän är någon som krigar på alla fronter. På såväl Öst, väst och ubåtskrig.

Men vad gör man när allt plötsligt förändras och vänskapen inte känns som förut?
Vad gör man då blommor vissnar och kondomerna tar slut? Vad gör man?

Ofta tar man itu med saker och ting försent, då allt redan är förstört.
Plötsligt står du där med en unge och en risig rabbat.
När du i själva verket bara ville parkera utan parkeringsböter.

En vis man sa att man behöver andra, för att kunna vara lycklig i sig själv. 

Med det är nog sant.
Om jag inte hade någon som exempelvis Rally Roffe vad skulle jag då vara lycklig för.

Det var allt för mig idag!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Rally-Roffe

Våra kondomer kommer aldrig ta slut Göran! <3

Sperma är tjockare än vatten

2009-04-30 @ 00:27:11
Postat av: För dej

Här har mej som är likadan som dej. Vill du bli min space-vän? Vi kan dreja ihop.

2009-05-11 @ 22:07:29
URL: http://martinadolfsson.blogg.se/
Postat av: Göran

Jag stiftar gärna bekantskaper med nya vänner, att dreja låter som en tämligen utmärkt invigningsrit! Bara att kontakta mig med datum, tid och plats!





P.S Jag tar med mig brödsmulor

2009-05-15 @ 13:36:32
URL: http://gommanyckelgoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0